Over Espema

Persoonlijk, punctueel en communicatief sterk

Na de HES Rotterdam werkte ik in het bank- en verzekeringswezen, waar bedrijven zich vaak een nummer voelden. En dat terwijl ik juist persoonlijk betrokken wilde kunnen zijn bij mijn klanten. Daarom startte ik in 2011 Espema Administratie in mijn woonplaats Hoeven en help ik bedrijven op mijn eigen, persoonlijke manier.

Mijn manier van werken

Ik werk niet alleen vóór jou, maar ook mét jou omdat ik dat leuk vind. Ik maak makkelijk contact en kan met iedereen overweg. Ik ben trouw, punctueel en communicatief sterk. Ik neem de tijd voor je en geef graag duidelijke en reële antwoorden. Ik adviseer en wat ik niet weet, zoek ik goed voor je uit.

In mijn vrije tijd tennis ik, lees ik een boek (als het ervan komt…) en reis ik graag met mijn man Jan Willem en 2 kinderen naar nieuwe bestemmingen.
Inmiddels volg ik ook weer een opleiding, want de financiële branche verandert. Je boekhouding in een Excelbestandje? Dat kan echt niet meer. De digitale opmars is niet te stoppen en administratiesystemen worden steeds slimmer.
Daarom volg ik nu de Vakopleiding Payroll Services (VPS) en leer ik alles over salarisadministratie, incl. arbeidsvoorwaarden, -recht en sociale verzekeringen.
Je complete loonadministratie? Misschien kun je je er niks bij voorstellen, maar ik doe hem met plezier!

Problemen door onvoldoende aandacht

Ik bewonder de passie van starters en kleine bedrijven: ze doen met liefde waar ze goed in zijn. Maar die administratie…. die vinden ze vaak lastig of een ‘noodzakelijk kwaad’. Toch is het zonde als je er onvoldoende aandacht aan besteedt of het niet goed doet. Je bedrijf kan er zelfs door in de problemen komen. Ik neem graag die ballast van cijfertjes van je over, zodat jij met passie je bedrijf kunt blijven leiden.

Zullen we binnenkort eens kennismaken?

Met vriendelijke groet,

Esther Peters